srijeda, 13. veljače 2013.
marketing kotler the marketing strategies
Oglašavanje Web ! Najbrže je oglašavanje online rastući segment industrije oglašivačke s godišnje 25 % rastom pet puta više od recentnog prosječnog godišnjeg rasta svih medija zajedno Procjenama analitičara na internet je globalno usmjereno oko 6-7 posto oglašavanja Google internetski divovi njegov YouTube te potom MySpace i Yahoo usmjereni redom su na razvoj ciljanog oglašavanja i radi poticanja rasta prihoda . Povijest oglašavanja web ! Jedan od ranih oblika Web oglašavanja dodavanje banera je bilo Tisuću devetsto devedeset i četvrte su se oni prvi put pojavili na Web stranici HotWired´s koja je verzija on-line Wired Magazine časopisa Stavljanje banera loga oglašavajućih i smještenih oglasnih ploča na stranicama Web zakupljeno je od oglašivača strane i povećanju prihoda pomaže i stranice Mnoge komercijalne stranice oglašivački prostor prodaju da svoje postojanje bi financirale Cijena oglašavanja putem banera se bazira često na temelju plaćanja po kliku na baner postotku korisnika odnosno koji na baner kliknu i odu na stranicu oglašivačevu Izračunava se cijena capital market da se broj ljudi podijeli tako oglašavanje na internetu koji na baner su kliknuli sa brojem ljudi koji su vidjeli baner Primjer ,ako je petsto ljudi baner vidjelo i samo petero kliknulo kako bi posjetilo oglašivačevu stranicu odnos je 1% Što je odnos veći stranica dobiva veću količinu novca od prostora oglašivačkog Kada je baneru animacija dodana postotak klikanja na baner raste . U Hrvatskoj oglašavanje U Hrvatskoj trenutno postoji više od 1.300.000 registriranih Internet korisnika a taj broj je u stalnom porastu Sve više tvrtki koristi Internet kao mjesto oglašavanja predstavljanja proizvoda svojih i usluga te komunikaciju s korisnicima kao medij Dokazano je u praksi da se dobro oblikovanim oglasom foreign exchange market na dobro posjećenoj i odabranoj web stranici postići može dvadeset do sedamdeset posto porast prometa ! Prednosti na Internetu oglašavanja cijena je povoljnija višestruko nego u svim različitim oblicima oglašavanja mjerenje učinkovitosti web oglašavanja je jednostavno jer su Vam dostupni konkretni statistički podaci vezani uz broj posjeta iskorištenost postižete bolju services marketing oglašavajući na stranicama čiji je sadržaj interesno vezan uz vašu ciljanu tržišnu skupinu dvadeset i četiri ,
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Nema komentara:
Objavi komentar